Subject: küsimus EU direktiivi kohta(EL) 2019/633
From: "Jaago Schmuul" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Aug 2024 11:02:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kellega peaksun suhtlema teie astusest, kes oskab aidata Direktiivi kohta
(EL) 2019/633

EUROOPA PARLAMENDI JA NÕUKOGU DIREKTIIV (EL) 2019/ 633, - 17. aprill 2019,
- mis käsitleb põllumajandustoodete ja toiduainete tarneahelas
ettevõtjatevahelistes suhetes esinevaid ebaausaid kaubandustavasid
(europa.eu)
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32019L0633>

Saan aru,et antud direktiiv kaitseb väiksemaid ettevõtteid, et oleks
võimalik saada toidu ja toidulisandite müügi arvetele väiksem maksetähtaeg
30 päeva. Milline on KN kood või koodid, mis vastavad sellele
direktiivile?

Oleme vaidlemas ühe suure hulgifirmaga, kes ütleb, et Tollikoood
2106909285 ei vasta selle direktiivile.Me müüme toidlisandeid, mis
sisaldavad taimseid ekstrakte, mis peaksid vastama antud direktiivile.

Tänan info eest.

Tervitustega

Jaago Schmuul

Freile OU

Suur-Sõjamäe 13a

Tallinn 11415, Estonia

Health Pyramid Vitamins

Phone:+372 52 83245

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tervisepyramiid.ee/> www.tervisepyramiid.ee